torsdag, maj 1

Romantisk vår

Nu har jag äntligen fått mina pengar, och imorgon ska jag åka och shoppa med
Maja , Siri och Klara! :D
jag tänker hålla utkik efter blommiga sjalar, rosa smycken med blommor på och jeansjackor!
Romantiskt blommigt är ju helt rätt i vår, satsa på småblommiga acossearer tillsammans med något enkelt som en vit tunika och en trendig jeansjacka!
på bilden ( collage av mig) :
vit tunika från lindex, sjal från åhlens, rosa pumps från wedins, 2 klockhalsband, runda örhängen med blommotiv och hårspännen från Urban Outfitters , jättevacker (!) men dyr blommig armbandsklocka från Betsey Jonson, rosa nagellack från Depend.
blev helt förälskad i den guldiga farfarsklockan från Urban Outfitters, är den inte snygg? :O
jag får se hur långt pengarna räcker imorgon ;)
puss!! <3

Inga kommentarer: