fredag, maj 2

Dagens Shoppingfynd.

Köpte 3 stora helmysiga kuddar på lagerhouse!

egentligen kostar dom 169 kronor styck, men nu är det "kudd-dagar" på Lagerhouse, så jag fick 3 för 340! ( alltså 3 för 2 ) vilket fynd! :D

det enda dumma var att det var enormt jobbigt att gå runt med världens största påse (som säkert var större än mig) på stan efteråt, den vägde mycket och alla kollade konstigt på mig :P




Lyckades lägga beslag på det enda exemplaret av denna vackra tunika från Rut mfl i XS! sprang runt i hela stan och letade ( ruts 2 butiker ) men den fans typ bara i L och M överallt, så jag blev överlycklig när jag äntligen hittade den, bara för att upptäcka att man inte kunde betala utan legitimation ( måste fixa ett snart ) så jag var tvungen att springa till närmsta bankomat typ några kilometer därifrån!






Jag roffade också åt mig näst sista exemplaret av denna vackra ros-sjal från åhlens.

jag har velat ha den jättelänge , men den har alltid varit slut!

  • snygg att ha till rut-tunikan, jeansjackan och ett läderbälte!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sommarfin. Vill oxå ha! :) Kramis