torsdag, april 24

Hejhej!

hejhej!
idag är det premiär för min nya mode-blogg!
jag kommer att skriva så mycket jag kan om säsongens trender och heta shoppingtips!
det kommer nog ta ett tag innan jag kommer igång ordentligt och har fixat med layoten på bloggen och så, men kom gärna förbi igen lite senare! :D
Föresten så heter jag Clara, jag är en 15-årig mode och skriv-intresserad tjej från Göteborg .
jag är en liten tjej ( 162 cm! )med stora drömmar, och i framtiden vill jag satsa på en karriär antingen som designer eller som journalist!
jag har tänkt länge att jag borde komma igång med bloggandet, och nu har det äntligen hänt!
Jag riktar mig till folk med kass ekonomi, ( som jag... studiebidrag 1000 kronor i månaden) som ändå vill klä sig snyggt och trendigt! så mycket budget-tips kommer det att bli :)
men till och med jag som är underbetald kärar ner mig i märkesplagg lite då och då;) så jag äger ett fåtal sånna!
men tack för att du tittade förbi min blogg, och jag hoppas att du kommer hit snart igen, jag försöker uppdatera så snabbt som möjligt!
puss och kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj, kuligt med blogg! Har haft två men uppdaterar aldrig :p Ska hålla koll på din i allafall! /Gurkan